marți, 6 august 2013

Odele lui Solomon - Oda 31



                  Oda 31


  1. Abisurile cele adanci s-au topit inaintea Domnului; si intunericul s-a nimicit de la fata lui.
  2. Greseala s-a pierdut si a pierit de mana lui, si dispretul n-a aflat cale pe care sa mearga si a fost inecat de Adevarul Domnului.
  3. Deschis-a gura Lui si a vorbit mila si bucurie. Si a grait un nou cantec de lauda al numelui Sau.
  4. Si Si-a inaltat glasul Sau catre Cel Prea Inalt si I-a daruit Lui fii, cei ce erau fii prin El.
  5. Si chipul Lui s-a indreptat, caci aceasta i-a fost data de Tatal Sau.
  6. Veniti, toti care ati fost in suferinta si primiti bucurie.
  7. si fiti stapani pe voi insiva prin har si luati viata cea nemuritoare.
  8. Osanditu-M-au cand am inviat (m-am ridicat), Eu Care niciodata n-am fost osandit.
  9. Si apoi Mi-au impartit averea, care nu era randuita pentru ei.
  10. Dar am rabdat si am tacut, ca sa nu fiu tulburat de ei.
  11. Si am stat drept si nemiscat ca o stanca care e lovita de valuri si ramane.
  12. Si am suferit umilinta cu smerenie. Si aceasta pentru a-Mi mantui poporul si a-l invata.
  13. si pentru ca sa nu fie in zadar fagaduintele catre patriarhi, pe care le-am promis pentru mantuirea semintiei lor.
         Aliluia.

0 comentarii:

Blogger Tips And Tricks|Latest Tips For Bloggers Free Backlinks
 

Copyright © Solomon si David Design by Free CSS Templates | Blogger Theme by BTDesigner | Powered by Blogger