marți, 6 august 2013

Odele lui Solomon - Oda 29


                  Oda 29


  1. Domnul este nadejdea mea, in El nu ma voi rusina.
  2. Caci dupa Slava Lui m-a zidit pe mine, si dupa bunatatea Lui mi-a daruit mie.
  3. Si dupa milele Sale m-a ridicat; si dupa frumusetea Lui cea desavarsita m-a asezat intru inaltime.
  4. Si m-a inaltat din adincurile Sheolului (Iadului) si din gura Mortii m-a scos afara.
  5. Pogorat-a pe toti cei ce-mi sunt impotriva si m-a indreptat prin Harul Sau.
  6. Caci am crezut in Hristosul (Mesia) Domnului si mi s-a aratat Cel Ce este Domnul.
  7. Si mi-a aratat semnul Sau; si m-a povatuit pe mine intru Lumina Sa.
  8. Si mi-a dat toiagul puterii Sale. Ca sa pot stapani gandurile oamenilor; si puterea celor mari sa o domolesc.
  9. Sa fac razboi prin Cuvantul Sau si sa primesc biruinta prin puterea Sa.
  10. Si Domnul a aruncat pe vrajmasul meu prin Cuvantul Sau si a devenit ca pleava care e dusa departe de vant.
  11. Si am dat Slava Celui Prea Inalt pentru ca m-a inaltat pe mine, slujitorul Lui si pe fiul slujnicei Sale.
           Aliluia.

0 comentarii:

Blogger Tips And Tricks|Latest Tips For Bloggers Free Backlinks
 

Copyright © Solomon si David Design by Free CSS Templates | Blogger Theme by BTDesigner | Powered by Blogger