marți, 6 august 2013

ODA 36




    ODA 36


    Teologii nu au căzut de acord în legătură cu explicația acestei Ode uimitoare.

    1 M-am odihnit în Duhul Domnului, și Duhul Sfânt a mărit sufletul meu:
    2 și m-a făcut să mă ridic către înălțimile Domnului, în fata desăvârşirii Lui și a slavei Lui, în timp ce eu îi aduceam lauda  prin cântecele Sale.
    3 Duhul m-a adus înaintea feței Domnului și, cu toate că sunt fiu al omului, am fost botezat de Lumina Sfântă şi am fost numit fiul al Domnului:
    4 În timp ce eu aduceam laude printre cei ce lăudau, am fost făcut mare printre cei puternici.
    5 Pentru că după măreția Sa m-a făcut Cel Prea Înalt: și cu propria Sa înnoire El m-a reînnoit, și El m-a uns cu desăvârşirea Sa:
    6 Și am devenit unul dintre apropiaţii Săi, și gura mea s-a deschis, ca un nor de rouă
    7 care se revărsa din inima mea, pentru că în ea curgea râul dreptăţii,
    8 iar sufletul meu a rămas în pacea Domnului, și a fost sfinţit de către Duhul Său stăpânitor.
    Aleluia.




____________

Imaginea: Julius Schnorr von Carolsfeld 
Jacob Wrestles With Angel




0 comentarii:

Blogger Tips And Tricks|Latest Tips For Bloggers Free Backlinks
 

Copyright © Solomon si David Design by Free CSS Templates | Blogger Theme by BTDesigner | Powered by Blogger