duminică, 4 august 2013

Odele lui Solomon - Oda 28


           Oda 28


  1. Asa cum sunt aripile porumbitei peste puii sai, si ciocul ei catre ciocul puilor ei, tot asa sunt aripile Duhului peste inima mea.
  2. Inima mea se bucura si salta: ca pruncul ce salta de bucurie in pantecele maicii sale.
  3. Cred, pentru aceasta am primit odihna. Caci credincios este El in Care am crezut.
  4. Cu imbelsugare m-a binecuvantat si capul meu este langa El; si nici sabia nu ma va putea desparti de El, nici iataganul.
  5. Caci sunt pregatit inainte de a veni nimicirea, si am fost asezat fara stricaciune pe aripile Sale. Si El mi-a aratat semnul Sau
  6. si viata cea nemuritoare m-a imbratisat si m-a sarutat.
  7. Si aceasta viata este Duhul Cel dinlauntrul meu, care nu poate muri caci este Viata.
  8. Cei ce M-au vazut s-au minunat, caci am fost prigonit.
  9. Si s-au incredintat ca am fost inghitit caci se parea ca sunt unul din cei pierduti;
  10. Si prigonirea Mea s-a preschimbat in mantuire,
  11. si am ajuns uraciunea lor, caci nu era invidie intru Mine.
  12. Pentru ca am facut bine fiecarui om, am fost urat.
  13. Si m-au inconjurat ca niste caini rai care fara cunostinta ataca pe stapanii lor.
  14. Caci gandul lor este intinat si intelegerea lor gresita.
  15. Insa am purtat apa in mana Mea cea dreapta si am rabdat amaraciunea lor cu dulceata Mea.
  16. Si nu am pierit, caci n+am fost fratele lor, nici nasterea Mea n-a fost ca a lor.
  17. Si ei Mi-au cautat moartea si n-au gasit-o, caci eram mai vechi decat amintirea lor. Si in zadar au aruncat ei sorti impotriva Mea.
  18. Si cei ce Ma urmareau, fara pricina cautau sa distruga pomenirea Celui ce-a fost inaintea lor.
  19. Caci gandul Celui Prea Inalt nu poate fi prevazut; si inima Lui este mai presus de toata intelepciunea lor.
            Aliluia

0 comentarii:

Blogger Tips And Tricks|Latest Tips For Bloggers Free Backlinks
 

Copyright © Solomon si David Design by Free CSS Templates | Blogger Theme by BTDesigner | Powered by Blogger