duminică, 4 august 2013

ODA 35



    ODA 35.

    "Nici un cântec de leagăn nu e mai dulce decât cântecul Meu: vino degrabă la viaţa vesnica ."

    1 Roua Domnului mi-a picurat în suflet linişte:
    2 Domnul Şi-a aşezat norul păcii deasupra capului meu, ca să mă vegheze în permanență;
    3 Toate acestea s-au făcut pentru mântuirea mea: totul în mine s-a cutremurat şi vrăjmaşii mei s-au înspăimântat;
    4 Și au fost alungaţi cu fum şi cu judecată, iar eu am rămas liniștit în grija Domnului:
    5 Căci El este ocrotitorul meu, și temelia vieţii mele.
    6 El m-a purtat pe braţele Sale aşa cum o mamă îşi poartă copilul său: El m-a hrănit cu roua înţelepciunii Sale:
    7 Şi m-a crescut ca pe un copil, prin Harul Său, și m-am odihnit în desăvârşirea Sa,
    8 Și mi-am întins mâinile înălţând către El sufletul meu: iar Cel Prea Înalt m-a îndreptat şi  mi-a dăruit mântuirea Sa .
    Aleluia.




____________

Imaginea: Julius Schnorr von Carolsfeld 
Jacob Leaves For Canaan






0 comentarii:

Blogger Tips And Tricks|Latest Tips For Bloggers Free Backlinks
 

Copyright © Solomon si David Design by Free CSS Templates | Blogger Theme by BTDesigner | Powered by Blogger