sâmbătă, 3 august 2013

Odele lui Solomon - Oda 25



                        Oda 25


  1. Scapat-am de lanturile mele si catre Tine, Dumnezeule, am alergat.
  2. Caci Tu esti Dreapta mantuirii mele si Ajutatorul meu.
  3. Tu i-ai impiedicat pe toti cei ce s-au ridicat asupra mea. Si nu ii mai voi vedea,
  4. caci Chipul Tau a fost cu mine, care m-a mantuit prin harul Tau.
  5. Insa am fost urat si defaimat in ochii multora, si am fost in ochii lor ca plumbul. 
  6. Si am primit putere fiindu-mi Tu ajutor.
  7. Faclie mi-ai dat in dreapta mea si in stanga mea, ca nimic din mine sa nu fie fara lumina.
  8. Fost-am invesmantat cu acoperamantul Duhului Tau, si Tu ai lepadat de pe mine hainele cele de piele.
  9. Caci dreapta Ta m-a inaltat si a luat orice neputinta de la mine.
  10. Si am devenit puternic intru adevarul Tau si sfant prin dreptatea Ta.
  11. Si tuturor vrajmasilor mei m-am facut infricosat. Si am devenit al Domnului intru numele Domnului.
  12. Si m-am indreptat prin bunatatea Lui; si odihna Lui ramane in veacul veacului.
           Aliluia.

0 comentarii:

Blogger Tips And Tricks|Latest Tips For Bloggers Free Backlinks
 

Copyright © Solomon si David Design by Free CSS Templates | Blogger Theme by BTDesigner | Powered by Blogger