sâmbătă, 3 august 2013

ODA 31


    ODA 31.

    Un cânt pe care Marcus Aurelius l-ar fi cunoscut atunci când a spus "Fii ca o stâncă neclintită de care se lovesc continuu valurile"

    1 Abisurile s-au topit înaintea Domnului: și întunericul s-a destrămat la vederea Sa:
    2 Păcatele s-au rătăcit și au pierit în mâna Lui: și nebunia nu şi-a mai găsit cale de scăpare, și a fost scufundată de adevărul lui Dumnezeu.
    3 El Şi-a deschis gura și harul a vorbit prin gura Lui, și a răspândit bucuria: și a adus o nouă cântare de laudă pentru Numele Domnului:
    4 El Şi-a ridicat glasul către Cel Preaînalt, și S-a dăruit pe Sine fiilor care erau cu El.
    5 Iar prezenţa Lui era legitimă, pentru ca Însuşi Tatăl Lui Cel Sfant L-a trimis.
    6 Veniţi cu curaj, voi, cei năpăstuiţi și primiti bucurie, și salvaţi-vă sufletele voastre, prin harul Său, și primiti viața cea veșnică.
    7 Dar vrăjmaşii Mei m-au smerit când m-am ridicat,  Eu care fusesem smerit: şi și-au împărțit prada mea, deși nu aveau nici un motiv să facă aceasta.
    8 Dar am îndurat și am tăcut și am rămas nemişcat, ca și când nimic nu s-ar fi întâmplat.
    9 Am stat neclintit ca o stâncă tare care este bătută de valuri şi îndură.
    10 Și am îndurat amărăciunea lor intru smerenia Mea:
    11ca să pot răscumpăra pe poporul Meu, și moştenirea Mea să pot împlini promisiunea făcută părinţilor lor, cărora le-a fost făgăduita salvarea seminţiei lor.
    Aleluia.



____________

Imaginea: Julius Schnorr von Carolsfeld 
Isaac Blesses Jacob

0 comentarii:

Blogger Tips And Tricks|Latest Tips For Bloggers Free Backlinks
 

Copyright © Solomon si David Design by Free CSS Templates | Blogger Theme by BTDesigner | Powered by Blogger