miercuri, 7 august 2013

ODA 40.




    ODA 40.

    Un cântec de laudă fără egal.

    1 Ca mierea picurată de albine în fagurele lor,
    2 și ca laptele unei mame care îşi iubeşte copiii;
    3 Aşa se îndreaptă speranţa mea către Tine, Dumnezeul meu.
    4 Ca izvorul din care țâșnește apa,
    5 aşa ţâşneşte din inima mea lauda către Domnul iar buzele mele rostesc slava Sa, și limba mea cântă psalmii Lui. (p.. 139)
    6 Și tresaltă faţa mea de bucuria Lui, și se umple duhul meu, cu dragostea Lui, și sufletul meu cu Lumina Lui:
    7 că sfinţenia mea este în El, iar răscumpărarea sufletului meu în El este:
    8 și moștenirea Lui este viața veșnică, iar cei care au ales-o pe ea, vor fi nepieritori.
    Aleluia.




____________

Imaginea: Julius Schnorr von Carolsfeld 
Joseph Interprets Dream






0 comentarii:

Blogger Tips And Tricks|Latest Tips For Bloggers Free Backlinks
 

Copyright © Solomon si David Design by Free CSS Templates | Blogger Theme by BTDesigner | Powered by Blogger