miercuri, 7 august 2013

ODA 42





    ODA 42.

    Odele lui Solomon, fiul lui David, s-au încheiat cu următoarele versete rafinate.

    1 Mi-am întins mâinile și Domnul S-a apropiat de mine:
    2 Pentru ca înălţarea mâinilor mele este semnul Lui:
    3 şi îndreptarea trupului meu este lemnul pe care a fost răstignit Cel Neprihănit.
    4 Și m-am făcut necunoscut pentru cei care n-au fost alături de mine, și voi rămâne lângă cei care mă iubesc.
    5 Toţi prigonitorii mei sunt morți, și au căutat spre mine, cei care au nădăjduit în mine, pentru că eu am fost trezit la viață:
    6 Și m-am sculat și sunt cu ei, și voi vorbi cu gura lor.
    7 Căci ei au disprețuit pe cei care i-au oropsit;
    8 Și mi-am aşezat peste ei jugul de dragostei mele;
    9 Ca brațul mirelui peste mireasa lui,
    10 Așa a fost jugul Meu asupra celor care mă cunosc:
    11 Și, precum în noaptea nunţii,  dorinţa dintre mire şi mireasa lui este răspândită în toată casa,
    12 Aşa este dragostea mea asupra celor care cred în mine. (p.. 140)
    13 Și nu am fost respins, deși se credea că aşa va fi.
    14 Nu am pierit, deși au uneltit împotriva mea.
    15 Iadul m-a văzut și s-a năruit:
    16 Moartea m-a aruncat afară, și mulți au ieşit  împreună cu mine.
    17 Mi-a dat fiere și amărăciune, și m-a dus cu ea în cele mai mari adâncuri ale ei:
    18 Dar picioarele și capul mi le-a lăsat libere , pentru că nu a putut îndura faţa mea:
    19 Și am adunat pe oamenii care trăiau în mijlocul morţilor, și le-am vorbit cu limbă de viață:
    20 Deoarece cuvântul meu nu va pieri nicicând:
    21 Și cei care erau morţi alergau către mine, și plângeau zicând: " Fiul lui Dumnezeu, ai milă de noi, şi fă cu noi după bunătatea Ta,
    22 Și ne scoate din legăturile întunericului și deschide-ne ușa prin care vom veni la tine.
    23 Pentru că vedem cum moartea care ne-a omorât pe noi,  pe tine nu te-a atins.
    24 Să dă-ne, de asemenea, să fim răscumpăraţi de Tine, căci Tu ești Mântuitorul nostru. "
    25 Și am auzit glasul lor, și am însemnat numele meu pe fruntea lor:
    26 Ca să se ştie că sunt  liberi și sunt aI mei
    Aleluia.



____________

Imaginea: Julius Schnorr von Carolsfeld 
Joseph’s Reunion With Brothers





0 comentarii:

Blogger Tips And Tricks|Latest Tips For Bloggers Free Backlinks
 

Copyright © Solomon si David Design by Free CSS Templates | Blogger Theme by BTDesigner | Powered by Blogger