duminică, 4 august 2013

ODA 33




    ODA 33.

    O fecioară stă și prooroceşte (v. 5).

    1 Din nou, Domnul în bunătatea Sa a voit să alunge păcatul, și a venit El însuşi ca să-l nimicească;
    2 Și a distrus toată pierzania din calea Lui, și a ruinat tot rostul ei;
    3 Stătea pe un pisc înalt și glasul Lui se auzea de la un capăt al pământului până la celălalt:
    4 și au venit la El  toți cei care L-au auzit, şi nu părea să fie printre ei vreunul fără păcat.
    5 Dar se afla acolo o fecioară curata care proorocea și  striga în numele Domnului:
    6 O, fii ai oamenilor, întoarceți-vă, și voi  fiice ale oamenilor, veniți:
    7 și părăsiţi căile păcatului şi apropiaţi-vă de Mine, și Eu voi intra în voi, și vă voi duce departe de pierzanie,
    8 Și Eu vă voi înţelepţi în căile adevărului: astfel încât nu veţi putea fi distruşi şi nici nu veţi pieri:
    9 Ascultați-mă şi veţi fi răscumpăraţi. Prin harul lui Dumnezeu Eu vorbesc  în mijlocul vostru, și prin intermediul meu veţi fi răscumpăraţi și veţi deveni binecuvântaţi.
    10 căci Eu sunt judecătorul vostru, și cei care mi-au fost daţi Mie nu vor pieri, ci vor intra în Împărăţia cerurilor care este veşnică:
    11 iar cei aleşi ai Mei, să vină după Mine,  căci căile Mele le voi face cunoscute celor ce mă vor căuta, și-i voi sfinţi în numele meu.
    Aleluia.



____________

Imaginea: Julius Schnorr von Carolsfeld 

Jacob and Rachel

0 comentarii:

Blogger Tips And Tricks|Latest Tips For Bloggers Free Backlinks
 

Copyright © Solomon si David Design by Free CSS Templates | Blogger Theme by BTDesigner | Powered by Blogger