joi, 31 decembrie 2009

PSALMII LUI SOLOMON - 16



Psalmul 16


Când sufletul doarme fiind departe de Domnul, alunecat jos în groapă,
Când departe am fost de Domnul, sufletul meu a fost aproape de moarte;
Am fost aproape de poarta Şeolului cu păcătosul,
Când sufletul meu s-a depărtat de Domnul Dumnezeul lui Israel-
Domnul nu m-a ajutat pe mine cu veşnica Sa milă.
M-a înţepat el, cum se înţeapă un cal, ca să-i pot sluji Lui,
Salvatorul şi ajutorul meu în toate timpurile m-a cruţat.
Mulţumiri voi aduce Ţie, Dumnezeule, căci Tu m-ai scăpat spre cruţarea mea;
Şi nu m-ai socotit cu păcătoşii întru nimicirea mea.
Nu-Ţi distrage mila Ta de la mine, Dumnezeule,
Nici amintirea Ta de inima mea, până la moarte.
Stăpâneşte mă Dumnezeule şi ţine-mă departe de la păcat
Şi de la toată femeia stricată care caută a poticni.
Nici frumuseţea femeii nelegiuite să nu mă păcălească,
Nici vreunul care dă avânt păcatului.
Întăreşte lucrurile mâinilor mele înaintea Ta
Şi părăseşte calea mea în amintirea Ta.
Protejează gura şi buzele mele prin cuvinte de adevăr;
Furia şi mânia neîntemeiată pune-o la distanţă de mine.
Cârtirea şi impacienţa du-o departe de la mine,
Iar când voi păcătui, Tu mă pedepseşte ca să mă întorc la Tine.
Dar cu bună voie şi cu grijă suferă-mi sufletul meu;
Când îmi vei întări sufletul, aceasta va fi deajuns pentru mine.
Căci dacă Tu nu ne dai tărie,
Cine poate îndura pedeapsa şi sărăcia?
Când omul este admonestat de la corupţia sa,
Tu îl vei cerceta în carnea sa şi în chinurile sărăciei sale.
Dacă cel drept va îndura toate aceste necazuri, el va primi mila de la Dumnezeu.
(BIBLIA NECUNOSCUTĂ
Apocrife şi pseudo-epigrafe iudeo-creştine
Traducere din limba engleză de Pompiliju Sfera)



__________
Imagine: Gustave Dore

0 comentarii:

Blogger Tips And Tricks|Latest Tips For Bloggers Free Backlinks
 

Copyright © Solomon si David Design by Free CSS Templates | Blogger Theme by BTDesigner | Powered by Blogger